.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 4 شنبه

حجت الاسلام سقاي بي ريا مشاور و رابط رئيس جمهور با روحانيت دور جديدي از تلاش را براي ذوب كردن يخ هاي موجود در روابط ميان مراجع و علماي قم با دولت آغاز كرده است . وي ديروز در قم با بعضي مراجع تقليد براي حل مشكلات موجود گفتگو كرد. اين مشكلات در پي بي تفاوتي رئيس جمهور نسبت به اعتراضاتي كه مراجع و علماي قم به سخنان اسفنديار رحيم مشائي و عملكرد سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري بعمل آوردند پيش آمده است .

دريابان علي شمخاني گفت عاقل تر از آن هستم كه كانديداي رياست جمهوري شوم . به گزارش ايسنا امير دريابان علي شمخاني افزود : البته مي دانيد كه هنوز فضاي سياسي انتخاباتي در كشور فعال نيست ولي تنوع تكثر و شفافيت در حوزه هاي انتخاباتي يكي از راه هاي توسعه مشاركت مردم است . وي گفت : ما بايد بتوانيم فضاهاي تخصصي و عمومي كشور را به شكل آزادانه و انتخاب گرايانه در اين ميدان فعال وادار به كنش و واكنش كنيم . از اين كنش و واكنش در حوزه هاي تخصصي و عمومي كشور مي توان يك بهمن تبليغاتي ايجاد كرد.

خبرگزاري جمهوري اسلامي مدعي است ستاد انتخاباتي محمد باقر قاليباف شهردار تهران در سراسر كشور فعال شده است . اين خبرگزاري افزوده است : « ستاد انتخاباتي شهردار تهران تاكنون با اقشار مختلف از جمله فعالان اقتصادي برخي از بازيگران هنرمندان و ورزشكاران همچنين كارگردانان سينما جلسات متعددي داشته است . اين ستاد اخيرا نشستي با حضور نمايندگان ستادهاي انتخاباتي و با هدف تبيين راهكارهاي تبليغاتي در شيراز داشته است » . خبرگزاري جمهوري اسلامي كه مدتي است بجاي آنكه بلندگوي نظام باشد كاملا دولتي عمل مي كند به نقل از « يك منبع آگاه » ناشناس مدعي شده است : موضوعات مطرح شده در اين نشست نسبتي با جريان اصولگرايي نداشته است . اين خبرگزاري تلاش مي كند اصولگرائي را در وابستگان به دولت منحصر نمايد!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.